Общи условия EN

за ползване на сайта на Контактния център на Столична община

Добре дошли в сайта на Контактния център на Столична община

Благодарим ви, че използвате услугите на сайта на Контактния център на Столична община.

С използването на нашите услуги приемате тези условия. Моля, прочетете ги внимателно.

Контактният център на Столична община осигурява единна точка за комуникация с гражданите, фирмите и институциите по всички запитвания и за подаване на неспешни сигнали за отклонения от нормалните условия на градската среда и предоставяне на обратна информация за статуса на всеки сигнал. Освен чрез сайта, можете да се свържите с Контактния център на Столична община по един от следните канали за достъп:

  • телефон 0700 17 310
  • електронна поща на адрес: call@sofia.bg

Този сайт, неговите елементи, дизайн, софтуер, бази данни и скриптове са обект на авторско право по смисъла на Закона за авторското право и сродните му права са притежание на Столична община. Достъпът до информацията е безплатен.

Столична община не носи отговорност за вреди, възникнали вследствие на достъпа или невъзможността за достъп до тази сайт, както и за пропуснати ползи или печалби във връзка с достъпа или невъзможността за достъп.

Услуги, които предоставя Контактния център на гражданите и фирмите на Столична община са:
  • приемане и обработка на неспешни сигнали за различни проблеми при непрекъснат режим на работа чрез телефон, електронна поща и чрез сайта за подаване на сигнали.
  • предоставяне обща информация за функциите, местоположението, работното време и възможностите за контакт със звената на СО, чрез телефон, електронна поща и чрез сайта.
  • трансфериране на телефонно обаждане към конкретен служител или работно място от Столична община, търсено от клиента.
  • трансфериране на телефонно обаждане към организации и/или институции, общински експлоатационни дружества, оперативния дежурен на Столичния съвет по сигурност (ССС) и управление при кризи, националната система за спешни повиквания 112, органите на реда, бърза помощ и други служби, имащи компетенции за реагиране на сигнали подадени от граждани, в случана спешна необходимост.
  • предоставяне на обща информация по телефон, електронна поща и чрез сайта за подаване на сигнали за услугите, предлагани от СО, начина на тяхното получаване, необходимите документипри подаване на различни заявления за услуги, срокове и цени.
  • подпомагане на гражданите и фирмите при подаване на заявления за извършване на админстративни услуги по електронен път по телефон или по електронна поща.
  • проследяване на развитието на сигнала по неговия входящ номер след получаване обратна информация от съответните отговорни звена на СО до приключване на работата.
  • предоставяне на информация на гражданите за текущи дейности и проблеми при обработката на постъпили сигнали, по които звената на СО са предприели действия или ще предприемат такива.

Тематиката на подаваните сигнали е много разнообразна, затова понякога може да са в сила допълнителни изисквания за подаване на необходимата информация (включително изисквания за категорията и типа на сигнала, точен адрес, допълнителни обстоятелства относно сигнала, име на подателя телефон за обратна връзка и др.).

С приемането на настоящите Общи условия, Вие се съгласявате с обработването на личните Ви данни и предоставената от Вас информация за целите на:
  • предаването на неспешните съгнали към отговорните звена на СО.
  • записването на подадените сигнали и „искане на информация”, независимо от каналите за достъп във връзса с повишаване ефективността на обслужването.
  • изготвянето на анализи и статистическа информация за регистрираните неспешни сигнали и „исканата информация” във връзка с подобряване качеството на обслужването.
  • съхраняване и архивиране на данните за неспешните сигнали и „искането на информация”.
Използвайте услуги ни само по предназначение

Трябва да спазвате всички изисквания, които Ви се представят във връзка с услугите.

Моля, не злоупотребявайте като подавате сигнали и прикачвате материали с невярно, подвеждащо, оскърбително, оклеветяващо, вулгарно, порнографско или религиозно некоректно съдържание или искате информация, която не е от компетенцията на Столична община.

Може да преустановим или спрем да ви предоставяме услуги след като извършим проверка на предполагаемата злоупотреба, ако не спазвате условията или правилата.

Във връзка с използването на услугите от ваша страна може да ви изпращаме служебни или администраторски съобщения и друга информация.

Вашият профил в сайта на Контактния център

Можете да използвате услугите, които ви предлага сайта на Контактния център на Столична община, като направите предварителна регистраця, но е възможно да имате достъп до тях и без да сте регистриран потребител. Можете да си създадете свой собствен профил, но това не е задължително.

Регистрираните потребители имат достъп до меню за управление на профила си за смяна на паролата.

Всички потребители могат да подават сигнали и въпроси, като зареждат форма с категориите и типовете информация, която се предоставя от Контактния център.

Регистрираният потребител за разлика от нерегистрирания може да вижда сигналите или „искането на информация”, които е подал и да се абонира за други такива от списъка в началния екран.

Дейността на отдел „Контактен център” се основава на следните принципи:

Сигурност – гарантиране на сигурността на личните данни на гражданите и фирмите, които са предоставени единствено с цел идентификация на клиентите на Контактния център.

Лимитиране на събираната информацията – личните данни, които се предоставят от граждани, организации и фирми са определени единствено с цел:
  • точно определяне информацията за контакт с клиентите и осигуряване възможност за обратна връзка;
  • осигуряване на връзка към центъра за спешна помощ в случаите на необходимост от такава;
  • осигуряване на информация за определени услуги, която се изисква по закон.

Непрекъснатост на работа на Контактния център - процесът на обслужване на сигналите получени от граждани, организации и фирми се осъществява непрекъснато 24 часа 7 дни в седмицата.

Бързина и ефективност – осигуряване на бърза и точна обработка на сигналите и насочването им към звената на Столична община компетентни за тяхното решаване.

Професионализъм - обслужването се осигурява от високо квалифицирани и компетентни служители, преминали през срециално обучение.

Ако не спазвате тези условия и ние не предприемем действие веднага, това не означава, че се отказваме от права, които може да имаме (например да предприемем действие в бъдеще).

За всички неуредени в тези Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото българско законодателство.