How to work with web site

УВАЖАЕМИ ГРАЖДАНИ, EN

Контактният център е структурно звено на Столична община, което с помощта на съвременни технологии, изпълнява следните функции:
  • Регистрира и разпределя по компетентност към структурните звена на Столична община подадени сигнали за проблеми от неспешен характер.
  • Информира за услуги, процедури, нормативни разпоредби, функции и контакти към структурни звена на Столична община.
  • Трансферира телефонни обаждания към служители на Столична община.
За връзка с Контактния център Вие може да ползвате:
Телефон: 0700 17 310
Е-мейл адрес: call@sofia.bg

Като „потребител“ в тази електронна страница Вие можете да регистрирате сигнал за проблем или да поискате информация по необходима за Вас тематика от компетентността на Столична община.
Можете да проследите състоянието (статусът) на регистрирани от Вас сигнали.
Можете да получите обща представа за регистрирани проблеми на територията на Столична община и за хода на тяхното отстраняване.

Регистрация в електронната страница на Контактния център

Можете да използвате услугите, които Ви предлага електронната страница на Контактния център на Столична община, като направите регистрация, но е възможно да имате достъп до тях и без да сте „регистриран“ потребител.
Регистрацията не е задължителна.
Всички потребители могат да регистрират сигнали и въпроси, като зареждат форма с категориите и типовете информация, която се предоставя от Контактния център.

Регистрираният потребител, за разлика от нерегистрирания, може да вижда сигналите или „искането на информация”, които е подал.
Регистрираният потребител има текуща обратна връзка с Контактния център, чрез регистрирания си Е-мейл адрес.
За регистрирания потребител се прилага улеснена схема за регистрация на сигнал.
Регистрираните потребители имат достъп до меню за управление на профила си (за смяна на паролата).

Абонамент

Чрез избор на сигнал от списъка в „началния екран“ или от маркировка на визуализирана карта на сигналите и активация на такъв сигнал, може да бъде прегледано неговото съдържание.
На този екран, за „регистрирани“ потребители, е достъпен бутон „абонамент“.
Натискането на бутона включва текущия сигнал в списъка на Вашия абонамент.

Моля, прегледайте документа ОБЩИ УСЛОВИЯ.

Тази елктронна страница и информационната система на Контактния център са в опитна експлоатация до 31.05.2014 г. Възможно е през този период да възникнат непредвидени затруднения и грешки в работата на системата. Заедно с уверението, че ние ще правим всичко възможно за бързото им отстраняване, предварително Ви молим да ни извинените за затруднения, ако има такива.
С благодарност ще приемем всички конструктивни бележки, мнения, и предложения за подобрения на Е-мейл адрес: calс@sofia.bg.