Как да подадем писмо, жалба и др. EN

Поредица от стъпки за успешно регистриране на писмо, жалба и др.

За да подадете писмо или жалба и др., чрез системата на Контактния център задължително условие е да сте регистриран потребител!

От основното меню изберете бутон „Писмо, жалба и др.”

Описание

В полето „Кратко описание“ напишете с едно изречение (кратко и ясно) най-важното свързано с Вашето писмо или жалба.
В полето „Подробно описание“ напишете в свободен текст подробности за писмото или жалбата, например часа и датата, описание на проблема, факти и други подробности, както и допълнителни данни за връзка с Вас и т.н.
Изберете точната категория и тип, след което задължително попълнете въпросника, за да окажете към кого желаете да бъде изпратен документа.

Подател

Тъй като сте регистриран потребител, данните за Вашите имена, телефон и Е-мейл адрес се зареждат автоматично. Ако не са актуални, моля да ги редактирате. Допълнете информацията като въведете данни за точния адрес, на който бихте искали да получите отговор на Вашето, писмо или жалба. Задължителните за попълване данни са означени с *.
Предоставената от Вас информация не е публична и се ползва само от Контактния център или от оторизирани лица по конкретното предназначение и не се предоставя на трети лица!

Прикачени документи

Прикачането на документи или графични изображения става чрез избор на файл от бутона Browse. Можете да попълните кратко описание.
Можете да добавите до 5 прикачени документа, като натиснете бутона "Добави".