Как да подадем писмо, жалба и др.

Поредица от стъпки за успешно регистриране на писмо, жалба и др.

За да подадете писмо, жалба, заявление за достъп до обществена информация, предложение за развитието на общината, сигнал за корупция и др., чрез системата на Контактния център, задължително условие е да сте регистриран потребител!

От основното меню изберете бутон „Писмо, жалба и др.”

Описание

В полето „Кратко описание“ напишете с едно изречение (кратко и ясно) най-важното, свързано с Вашето писмо, жалба, предложение, заявление или сигнал за корупция.
В полето „Подробно описание“ напишете в свободен текст подробности за писмото, жалбата или сигнала за корупция, например часа и датата, описание на проблема, факти и други подробности, както и допълнителни данни за връзка с Вас и т.н.
При подаване на заявление за достъп до обществена информация, опишете точно исканата информация и предпочитаната форма за предоставяне на достъп (преглед на място на оригинал или копие; устна справка; копие на хартиен или технически носител).
Изберете точната категория и тип, след което задължително попълнете въпросника, за да окажете към кого желаете да бъде изпратен документа или изберете района, до който искате да адресирате документа.

Подател

Тъй като сте регистриран потребител, данните за Вашите имена, телефон и Е-мейл адрес се зареждат автоматично. Допълнете информацията като въведете данни за точния адрес, на който бихте искали да получите отговор на Вашето заявление за достъп до обществена информация, писмо или жалба. Задължителните за попълване данни са означени с *.
Предоставената от Вас информация не е публична и се ползва само от Контактния център или от оторизирани лица по конкретното предназначение и не се предоставя на трети лица!

Прикачени документи

Прикачването на документи или графични изображения става чрез избор на файл от бутона Browse. Можете да попълните кратко описание.
Можете да добавите до 5 прикачени документа, като натиснете бутона "Добави".